დავგეგმეთ,
როგორ მოგვეხდინა პითაგორას როლის წარმოჩინდება
მეცნიერების სხვადასხვა დარგში . და მისი თ ეორემის დამტკიცება.
გავიაზრეთ თუ რა დიდი მნიშვნელობა აქვს ამ თეორემას
პრაქტიკაში .
დავგეგმეთ , თუ როგორ დაგვეწყო პროექტის
დაგეგმვა: სტანდარტების განსაზღვრა,
მიზნებნების შემუშავება. მიმართულების მიმცემი
საკვანძო კითხვების დამუშავება.
განვსაზღვრეთ პრეზენტაციის მომზადების
მეთოდები. ჩავწერეთ მოკლე აღწერა
სამუშაო ვერსიის სახით.
დავსვით საკვანძო კით^ხვები.
ვიმუშავეთ შეფასების რუბრიკის
სქემაზე, რა სტრატეგიებს გამოვიყენებ მოსწავლის
მზაობის შეფასებისათვის. როგორ შევაფასებ მაღალი
დონის სააზროვნო და 21-ე საუკუნის
უნარ-ჩვევებს, შევამოწმებ რამდენად გაიგეს
მოსწავლეებმა საკითხი, როგორ უნდა შევუწყოთ ხელი
თანატოლთა უკუკავშირს. როგორ უნდა დავრწმუნდეთ რომ მათ მიაღწიეს
დასახულ მიზნებს.
პროექტის შედეგი დავდეთ
ჩვენს ბლოგზე.
პროექტზე მუშაობამ , დამოუკიდებელი მუშაობის
, კომუნიკაციის, კრიტიკული აზროვნების,
ურთიერთ თანაქმშრომლობის, ტექნოლოგიების
გამოყენების, ინტერნეტ ძიების
უნარ_ჩვევები გამოუმუშავა მოსწავლეს.
მათ უფრო ღრმად შეისწავლეს და მეტი ცოდნა შეიძინეს პროექტის
მსვლელობისას მოცემულ საკითხზე.
მე როგორც
მასწავლებელმა უფრო მეტი გამოცდილება მივიღე
მოსწავლეებთან თანამშროლობით.
No comments:
Post a Comment